هتل کربلا و نجف محل اسکان

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




هتل کربلا و نجف محل اسکان

هتل کربلا و نجف محل اسکان

هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.1. بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهران داشتن اسناد و مدارک (مانند: شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج، کارت شناسایی شغلی، گواهی کارتهای اعتباری و نظایر آن) در سفر عتبات عالیات به هیچ وجه نامه رانندگی، دسته چک، دفترچه بانکی، دفترچه بیمه،  ضرورت ندارد و احتمال مفقود شدن آنها در سفر زیاد است، بدیهی است کارت شناسایی زائر و کارت هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.. در صورتی که اقلام فرهنگی که از سوی مدیر راهنما تحویل شما میشود به صورت امانت است. از کتابها و سیدیهای آن بهره برداری نموده و آنها را پس از استفاده، سالم به مدیر راهنما تحویل نمایید .
هتل تور کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است. تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .. همواره سعی نمایید با هماهنگی روحانی کاروان و مدیر راهنما در طول سفر نمازهای یومیه در وقت فضیلت(اول وقت) اقامه شود.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.می خوام برم کربلا . داخل پایانه مرزی و در مراحل کنترل گذرنامه، طبق شماره ردیف مانیفست در صف و نوبت قرار بگیرید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.5. در صورت انصراف یا غیبت زائر در روز اعزام یا ممنوع الخروج شدن یا ممانعت عراقیها از ادامه سفر به دلیل احوال شخصی یا تشابه اسمی، خسارت مالی زائر مربوطه و بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهران ان بر عهده خود زائران خواهد بود.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.6. هزینه جا به جا کردن بار و اثاثیه به صورت دستی یا با گاری (در خاک ایران و مرز عراق) بر عهده زائر میباشد و در فاصله محل توقف اتوبوس تا هتل در کربلا، نجف و کاظمین و بالعکس به عهده شرکتهای مجری حمل و نقل عراقی می باشد.
هتل کربلا و نجف محل اسکانکارهایی که تور کربلا مفید است.7. به محض ورود به خاک عراق ساعتهای خود را با وقت محلی رسمی کشور عراق انجام میشود.

 

هتل کربلا و نجف


هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات . در ایران و عراق تلاش گسترده ای صورت گرفته است که آسایش و و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی آرامش خاطر برای تمام زائران محترم در حد مقدور فراهم باشد. اما در برخی موارد ممکن است به صورت ناخواسته مسایل و مشکلاتی ایجاد شود، مانند خرابی اتوبوس در بین راه و معطلی برای رفع نقص فنی و یا اعزام اتوبوس جایگزین. در این گونه موارد لازم است با صبر، حوصله و بردباری نسبت به آرام کردن همسفران خود، شرایط را از آن چه هست دشوارتر نکنید. برخی از نا ملایمات یا مشقات احتمالی که ممکن است با آن روبرو شوید ذیلاً اشاره می شود:
هتل کربلا و نجف محل اسکان مفید است.عتبات عالیات -1  احتمال معطلی زیاد در مرحله عبور از مرز، اعم از خاک ایران یا عراق(در مرحله رفت یا برگشت) وجود دارد .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.  کمبود امکانات رفاهی در پایانه های مرزی(بخصوص کمبود سرویس بهداشتی در مرزهای عراق) مشهود است . لذا افراد مریض و مسن و بیماران کلیوی قبل از خروج از ایران تجدید وضو نمایند .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .  نحوة برخورد کارکنان یا ماموران عراقی با زائران ایرانی و وجود نیروهای خارجی اشغالگر و بازدید بدنی و وسایل ممکن است ناخوشایند باشد ولی باید آن را تحمل نمود .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -می خوام برم کربلا   در صورت درخواست آنان برای انگشت نگاری و عکس یا طرح سوال، خونسردی خود را حفظ کرده ، مقاومت نفرمایید و همکاری نمایید .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -5  احتمال معطلی برای گذراندن تشریفات گمرکی و کنترل گذرنامه در مرز وجود دارد، لذا عدم مناقشه و درگیری مورد انتظار است .
 کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -6  احتمال معطلی برای رسیدن و آمادگی اتوبوس عراقی در مرز و خستگی زائران محترم وجود دارد.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -7  احتمال نا مناسب و قدیمی بودن اتوبوسهای عراقی از لحاظ کیفیت صندلی، جای بار، کولر یا بخاری، رفتار رانندگان متصوّر است.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -عتبات عالیات   به دلیل آن که در  هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه رستورانهای بین راهی برای صرف ناهار(روز اول ورود و روز آخر) امکانات سالن غذاخوری و ارائه خدمات به اندازة کافی و برای کل زائران به طور همزمان وجود ندارد لذا صرف غذا در داخل اتوبوس انجام خواهد شد . در این مرحله خواهشمند است نظافت داخل اتوبوس را رعایت فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -9  ممکن است با توقف مکرر اتوبوس در سیطرهها و ایست های بازرسی در جاده های بین شهری مواجه شوید . لذا پرده اتوبوس را کنار بزنید تا داخل دیده شود و با اتلاف وقت کمتر عبور کنید .

تور کربلا


 کافه  تل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه ی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -10  امکان توقف اتوبوس در نقاط مورد دلخواه کاروان به دلیل تنگناهای امنیتی میّسر نمی باشد.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -11  مراقبت کامل از اثاثیه در موقع حمل و صرف ناهار و اقامه نماز هنگام ترک اتوبوس تا رسیدن به هتل محل اقامت و موقع ترک هتل تارسیدن به اتوبوس از وظایف نیروهای امنیتی و مدیران و زائران میباشد که امری کاملاً لازم و ضروری است .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -1هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.  وجود ضعف و نارسایی در برخی هتلهای طرف قرارداد به دلیل تنگناها و شرایط خاص در کشور عراق میباشد و تلاش زیادی برای رفع مشکلات به عمل میآید، لکن اصولاً هتلها، مسافرخانه ها و مهمانپذیرهای اجاره شده تا ٪90 خیر الموجودین می باشد.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -1 تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .  به علت ازدحام جمعیت در ایام و مناسبتهای خاص مانند نیمه شعبان، عرفه، عاشورا و اربعین پیاده روی طولانی به علت عدم امکان ورود اتوبوسها به داخل شهر و نایاب بودن چرخ دستی چوبی یا چرخهای موتوری و محدود بودن ساعت کار رستوران هتل اجتناب ناپذیر است .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -1می خوام برم کربلا   بسته شدن درب اصلی هتل در ساعت 1هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است. شب، باید مورد توجه زائران بزرگوار باشد.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -15  در روابط اجتماعی با شهروندان عراقی، ماموران، خادمان حرم، رانندگان و عوامل خدماتی هتلها همواره مشترکات دینی را مدنظر قرارداده و از بحث و جدل با آنها و طرح مطالب تحریک آمیز اکیداً خودداری فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -16  همه روزه هنگام خروج از هتل، کارت مشخصات خود و کارت نشانی هتل در هر شهر را به گردن آویخته و به صورت گروهی و در معیت مدیر راهنما و روحانی رفت و آمد نمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -17  در برنامه زیارتی که هر روز توسط مدیر کاروان اعلام میشود شرکت فعال داشته باشید. در تمام برنامه ها مثل نماز جماعت، زیارت دوره و ... نیم ساعت زودتر از وقت تعیین شده، در مکان مقرر حضور پیدا کنید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -1عتبات عالیات   زیارت دوره در نجف و کربلا در دو مرحله و به صورت گروهی انجام می شود. از تأخیر در عزیمت و تک رَوی وعزیمت انفرادی خودداری فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -19  استخدام مرشد و پرداخت هرگونه وجهی به آنها در مساجد کوفه و سهله ممنوع میباشد و روحانی و مداح کاروان وظیفه دارند خودشان جهت انجام اعمال ، زائران را توجیه و اقدام نمایند.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.0  رعایت پاکیزگی و پوشیدن لباس مناسب به همه زوار محترم توصیه می شود. خصوصاً از خواهران محترم انتظار دارد در تمام ایام سفر در محضر امامان معصوم(ع) ضمن رعایت کامل شئون اسلامی، از چادر مشکی استفاده کنند.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.1  در هیچ شرایطی از لیوان و حوله مشترک با دیگران استفاده نکنید و همیشه در تمام مراحل در بین راه و هتل از آب بطریهای پلمپ شده مصرف نمایید. (آب لوله کشی در عراق فقط برای شست و شو مناسب است)
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا مفید است.هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.  هنگام عبور از عرض خیابان، مراقب اطراف خود باشید و عجله نکنید تا با وسایل نقلیه برخورد ننمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است. تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .  در صورت استفاده از غذای کنسرو یا بسته بندی شده به تاریخ انقضای مصرف آن دقیقاً توجه فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.می خوام برم کربلا   ساعت کار سالن غذاخوری در لابی هتلها نصب شده است. رعایت آن، راحتی زائران و ارائه خدمات بهتر توسط عوامل هتل را درپی خواهد داشت.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.5  از بردن غذا و ظروف به اتاق هتل خودداری فرمایید، چون احتمال فاسد شدن و آلودگی آن بسیار زیاد است .
هتل کربلا و نجف محل کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.6  در صورت مریضی یا تصادف و... به بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهران مدیر یا نیروی امنیتی به درمانگاه هلال احمر بروید و از غیبت خود، دیگران را آگاه کنید. خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی در عراق رایگان است (کرایه تاکسی بر عهده زائر میباشد) نشانی محل درمانگاه و مطبها در تابلو اعلانات هتلها نصب شده است. از مراجعه مستقیم به بیمارستانهای عراقی خودداری کنید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.7  هیچ گاه گوشی تلفن بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهران خود را در اختیار دیگران به ویژه افراد ناشناس قرار ندهید. گوشی را برای شارژ در رستوران یا سالن هتل رها نکنید و برای تعویض سیم کارت از عوامل و یا زائران ایرانی مورد اطمینان کمک بگیرید.
هتل کربلا و نجف و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات   هنگام رفتن به حرم و دیگر مکانهای زیارتی، گوشی خود را داخل چمدان قفل دار در اتاق بگذارید و اگر آن را بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهران خود آوردید، سیم کارت آن را خارج کرده و گوشی را در قبال شمارة رسید به اتاق امانات مجاور حرم تحویل دهید و در برگشت از همان محل دریافت نمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.9  وجوه نقد و اشیاء گران بها را (با حضور یکی از همسفران) به صندوق امانات هتل تحویل داده و رسید کتبی دریافت کنید . حفظ این رسید برای صاحب وجه، الزامی است. (یا وجوه را در مقابل رسید به مدیر کاروان بدهید تا در صندوق امانات خود بگذارد).
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.7- تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .0  اگر از اعضای گروه خود دور شدید یا جدا ماندید، خونسردی خود را حفظ کرده، با استفاده از کارت موجود در گردن آویز و با کمک گرفتن از دیگر زائران ایرانی مستقیماً به هتل بروید. در صورتی که داخل صحن و در حرم هستید، با قرار قبلی کنار باب القبله یا محل مشخص دیگری منتظر سایر همسفران خود باشید و یا به هتل بروید . (در کاظمین باب المراد)
هتل کربلا و نجف مح. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .1  همیشه سعی کنید دسته جمعی به حرم یا بازار بروید و مراقب یکدیگر باشید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.  سعی کنید شبها تا دیر وقت نشده به هتل برگردید (اعم از هتلهای دور یا نزدیک، خصوصاً خواهران محترم). لازم به ذکر است در نجف و کربلا شبهای جمعه حرم تا صبح باز است.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت . تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .  از رفتن به شهرهای دیگر و نقاط ممنوعه اکیداً خودداری فرمایید، چون پوشش امنیتی در آن اماکن وجود ندارد. در صورت تامین امنیت در شهر مقدس سامرا یا سایر اماکن زیارتی ، مراتب رسماً اعلام خواهد شد .
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .می خوام برم کربلا   از تنها گذاشتن کودکان خود در هتل و نیز بازی کردن آنها با آسانسور جداً خودداری نمایید تا خطری متوجه آنها نشود.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .5  به دلیل احتمال آتش سوزی، از روشن کردن شمع و کشیدن سیگار و پهن کردن لباس روی بخاری برقی داخل اتاق خودداری نمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .6  از محل تصادفات که تجمع افراد را موجب می شود و محل انفجارات احتمالی دور شوید و از عکس گرفتن یا فیلم برداری از این صحنه ها اکیداً خودداری فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .7  از بهترین سفر و کاروان های زیارتی معتبر و خوب از تهرانی با افراد متفرقه و ناشناس خودداری کرده و در هیچ شرایطی اجازه ندهید آنان وارد هتل شوند (اعم از عراقی یا ایرانی)
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .عتبات عالیات   در صورتی که از شخصیتها یا مقامات مشهور در کاروان شما یا کاروانهای همجوار حضور دارند از معرفی آنها به دیگران خودداری فرمایید.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات - تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت .9  از رفتن به نقاطی از شهر که محل عبور زائران نیست به تنهایی و به ویژه شبها خودداری کنید (مخصوصاً خانمها)
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -می خوام برم کربلا 0  به هیچ وجه خواهران به تنهایی با تاکسی و یا خودرو شخصی به خارج از شهر مسافرت نکنند.
هتل کربلا و نجف محل اسکان و گذرنامه کافی است. مسافرت معنوی کارهایی که تور کربلا مفید است.عتبات عالیات -می



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،

نوشته شده توسط رامش در جمعه 6 مرداد 1396


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |