ثبت نام داوطلبان رفتن به کربلا و سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




ثبت نام داوطلبان رفتن به کربلا و سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام

ثبت نام داوطلبان اعزام به سوریه و کربلا برای حفاظت از حرم اهل بیت علیهم السلام

در یکی از وبسایت ها دیدم که عنوان بالا را زده بود دیدم زمانی که ما به فکر برگزاری تور کربلا و ثبت نام کاروانهای زیارتی کربلا و عتبات عالیات هستیم خیلی ها به فکر مسائل مهم تری هستند دفاع از این حرم ها ! خوبه که حداقل کاری که از دستمان بر می آید به جای ثبت نام کربلا تبلیغ ثبت نام برای دفاع از کربلا و سوریه را به طور کامل بگذاریم :

 

ثبت نام داوطلبان اعزام به سوریه و عراق برای حفاظت از حرم اهل بیت علیهم السلام

ثبت نام داوطلبان رفتن به کربلا و سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام

دفاع از حرم امام حسین در کربلا

 

و مپندار که خداوند از آنچه ظالمان انجام می دهند، غافل است، همانا آن ها را برای روزی که چشم ها در آن خیره می شوند، تأخیر انداخته است.
روزی که زمین به زمینی دیگر و آسمان ها نیز مبدل می شوند و همه در برابر خدای یگانه مقتدر حاضر می گردند.

سوره ابراهیم، آیات ۴۷-۴۸

برادران و خواهران مسلمان

«گاهى یکى با شما دشمنى میکند، اما اگر دقت کنید دشمنىِ او دشمنىِ‌اصلى نیست، تابعى است از یک عامل دیگر، از یک کس دیگر؛ دشمن اصلى را پیدا کنید. امروز یک عده‌اى در بخشهاى مختلف دنیاى اسلام به‌نام“گروه‌هاى تکفیرى و وهابى و سَلَفى، علیه دنیای اسلام ، دارند تلاش میکنند، کارهاى بدى میکنند، کارهاى زشتى میکنند؛ اما این ها دشمن هاى اصلى نیستند؛ این را همه بدانند. دشمنى میکنند، حماقت میکنند اما دشمن اصلى، آن کسى است که این ها را تحریک میکند، آن کسى است که پول در اختیارشان میگذارد، آن کسى است که وقتى انگیزه‌ى آنها اندکى ضعیف شد، با وسایل گوناگون آنها را انگیزه‌دار میکند؛ دشمن اصلى، آن کسى است که تخم شکاف و اختلاف را بین آن گروه نادان و جاهل، و امت مظلوم اسلام مى‌افشاند؛ اینها آن دست پنهانِ سرویس‌هاى امنیتى و اطلاعاتى است. این گروه‌هاى بى‌عقلى که به نام سَلَفى‌گرى و تکفیر و اسلام با امت مظلوم اسلام مقابله میکنند، دشمن اصلى نیستند؛ ما اینها را فریب‌خورده میدانیم.

به آن ها می گوییم: تو اگر خطا و اشتباه میکنى و کمر به قتل برادر مسلمان خودت میبندى، ما تو [آدمِ] نادان و جاهل را کسى نمیدانیم که بایستى کمر به قتل او ببندیم؛ البته از خودمان دفاع میکنیم، هر کسى به ما حمله بکند، با مشت محکم ما مواجه خواهد شد.»

بیانات امام خامنه ای در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)۱۴/۳/۹۳

بدنه اصلی داعش، گروهک تروریستی تکفیری ۷۲ ملت، که خود را از روی جهل “دولت اسلامی عراق و شام” می خواند، پس از شکست های پی در پی در مقابل جبهه مقاومت در سوریه، از سوی هدایت گران اصلی یشان یعنی آمریکا و اسرائیل به عراق کشانده شدند. دلیل اصلی این امر، نا امیدی از موفقیت این گروه در سوریه و نگرانی از بازگشت این تروریست ها -که البته دیگر بسیار ورزیده شده اند- به کشورهای خودشان در اروپا و دیگر نقاط عالم است؛ در طرح ریزی سرویس های اطلاعاتی بالاخره تکفیری ها در صحرای عراق یا سرکوب می شوند و نابود ، یا موفق؛ که در این صورت نا امنی تا کنار مرزهای ایران امتداد میابد.

این گروهک پس از جولان دوسه ماهه در عراق ، با به میدان کشیدن باقی مندگان قصاب و بعثی حکومت صدام  تهاجم گسترده ای را به عراق آغاز کرد که باعث تصرف بخش هایی از خاک عراق منجر شد. در این میان حرامیان تکفیری با غارت انبار مهمات پادگان ها و مراکز پلیس در محدوده تصرفات خود خیال شوم حمله به کربلای معالی را در ذهن خود می پرورانند و در این میان تا به حال دو حمله گسترده به سامرا انجام داده اند که با دفاع ارتش عراق نقشه آنان نابود شد. اما توجه به چند نکته ضروری است:

  • می دانیم که با یاری خدای متعال و عنایت امام عصر (عج) مردم عراق با درک درست از سناریوی دشمن مبنی بر اختلاف افکنی شیعه و سنی بدور از درگیری مذهبی در دفاع از حرم اهل بیت سنگ تمام خواهند گذاشت.
  • علمای امت اسلام از شیعه و سنی، به محض اطلاع از این تهدید، پیروان خود را به نبرد تمام عیار با حرامیان تکفیری و دفاع از ناموس امت اسلام فراخواندند. ضمن قدردانی و تشکر خالصانه از یکایک این ذخایر حقیقی اسلام، نباید سکوت رسواکننده خوارج امت که در زمان آرامش بر طبل تفرقه و تکفیر می کوبند را در این روزهای امتحان صداقت کتمان کرد. آیا نفاق این مدعیان پر سر و صدا را می توان از روی جهل و نادانی تصور کرد؟!
  • بر دولت های اسلامی است تا به کمک دولت عراق شتافته و برای فائق آمدن بر این التهابات دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند.
  • مخاطب اصلی ما، نه سران نافهم و بی سواد گروهک تروریستی داعش، که حامیان اصلی مالی و سیاسی شان یعنی سرویس های امنیتی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان است. هرگونه تعرضی به حرمین شریفین در سامرا ، کاظمین ، نجف و کربلا به حساب حامیان اصلی نوشته می شود که پاسخ ما به این تعرض همان است که پیش تر گفته شد:

و کلام آخر اتمام حجت با حرامیان داعش و اربابان نابخردشان:

همه ی ما جوانان انقلابی ایران اسلامی، فرزندان اباعبدالله  الحسین هستیم، برگرد تا سربند یا زهرا (س) نبستیم

دفاع از حرم امام حسین در کربلا

جوانان داوطلب عراقی برای جنگ با داعش

مسلمانان غیور و فدائیان اهل بیت علیهم السلام، قطعاً در برابر این عمل ننگین ، سکوت نخواهند کرد و عاملین این جنایات را که با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به چنین عمل شنیعی زده اند ،به سزای خود خواهند رساند و البته آتش غضب الاهی نیز بر وجود ننگین آنان احاطه دارد و دیر یا زود در قعر جهنم به اسلاف جنایت کار خویش ملحق خواهند شد. ان وعدالله حق!

لذا از همه عزیزانی که داوطلب اعزام به کربلا برای پاسداری و محافظت از حرم امام حسین علیه السلام و سوریه حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها، تحت عنوان گردان های ابالفضل العباس علیه السلام ثبت نام به عمل می آورد.

البته لازم به ذکر است ما دست اندرکاران این مجموعه و همه ثبت نام کنندگان با درک کامل از حساسیت و شرایط منطقه، و شیطنت های دشمنان اصلی اسلام، برای شعله ور کردن اختلافات مذهبی، فقط گوش به فرمان ولی امر مسلیمن جهان، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی هستیم، تا هر زمان شرایط اعزام به سوریه فراهم گردد و معظم له دستور حضور در منطقه را صادر فرمایند، سریعاٌ با آمادگی کامل و در یک سازماندهی منسجم اعزام شویم و حریم مطهر عقیله بنی هاشم علیها السلام را از لوث وجود اسلاف یزیدی و اموی پاک گردانیم.

دانلود مستند زیبای “دوباره اسیر نمی شوی …”

کلیک کنید

 

تصاویر واقعی از مبارزه مدافعان حرم سیده زینب سلام الله علیها در سوریه

تصاویر واقعی از مبارزه مدافعان حرم سیده زینب سلام الله علیها در سوریه

 وقایع اخیر در سوریه و حمله تروریست‌های وهابی به ساحت مقدس حرم حضرت زینب سلام الله علیها و مزار صحابه‌های پیامبر صلی الله علیه و اله و سلم باعث شهادت بسیاری از شیعیان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت شد. اما این کشتار به دست سلفی‌ها و وهابیت از انگیزه شیعیان و اهل سنت برای حمایت از حرم خاندان اهل بیت علیه السلام کم نکرده است و هر روز تعداد این مدافعانِ حرم بیشتر می‌شود … مستندی دیدنی درباره مدافعان حرم حضرت زینب کبری سلام الله علیها در سوریه .

وَ سَیَعلمُ الّذین ظَلموُا اَیَّ منقلبٍ یَنقلِبُون

اطلاعیه داوطلبان اعزام به سوریه

دولت ایران و عراق راه ورود داوطلبان برای اعزام به جبهه‌های را سوریه باز کنند/ راهپیمایی جوانان داوطلب اعزام به سوریه فردا در سراسر کشور

اطلاعیه داوطلبان اعزام به سوریه

دولت ایران و عراق راه ورود داوطلبان برای اعزام به جبهه‌های سوریه را باز کنند

راهپیمایی جوانان داوطلب اعزام به سوریه

* قابل توجه تمامی داوطلبان عزیز:

به اطلاع می رساند؛ سایت نوبت شما با توجه به درخواست های بسیار زیاد شما بازدیدکنندگان این صفحه ما با مسؤولان بسیج سپاه ارتباط برقرار نمودیم و درخواست های شما برای اعزام را به اطلاع آنها رساندیم. ایشان در پاسخ ضمن عرض تقدیر و تشکر فراوان ازهمه داوطلبانی که در این صفحه ثبت نام کرده اند، اظهار داشتند: «با توجه به پیشروی های اخیر در جبهه های مبارزه با داعش جنایتکار، فعلاً نیازی به اعزام نیروهای مردمی نداریم و همین تعداد نیروهای سپاه قدس کفایت می نماید و در صورت نیاز به حضور نیروهای مردمی حتماً از شما عزیزان استفاده خواهد شد».

در ضمن این صفحه با توجه به صدها هزار بازدیدکننده پرشمار و درخواست های خالصانه و عاشقانه همه غیرتمندان و راهیان راه حسین (ع) همین کافی است تا لرزه بر تن پلید و ناپاک داعشی های جنایتکار بیندازد و فرصت تبلیغاتی بسیار خوبی برای جبهه مدافعان حرم از این طریق می باشد.

لبیک یا حسین

با آرزوی آزادی کامل حرم بی بی زینب سلام الله علیها از دست داعشی های مزدور صهیونیست غاصب

ای پست فطرت های داعش، بدانید ما در راه دفاع از عزت و آبروی اسلام و مسلمانان دست از جان شسته ایم و هرگز گمان نبرید گستاخی های شما چندان زیاد به طول خواهد انجامید..

نصر من الله و فتح قریب

مدیریت سایت “نوبت شما



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: برگزاری تور کربلا , ثبت نام کاروانهای زیارتی کربلا و عتبات عالیات, تور کربلا, ثبت نام کربلا, کربلا, دفاع از حرم,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 14 خرداد 1394


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |