صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




برکات و فواید تربت کربلا

برکات و فواید تربت کربلا (تربت امام حسین علیه السلام)

برای تربت کربلا یا تربت امام حسین (ع) فواید و برکات زیادی در احادیث و نقل قول ها و روایات معتبره از ائمه اطهار (ع) به ما رسیده است که بی شک دلیلی بر توجه و مکرمت این تربت از سوی عاشقان حضرتش می باشد. 

 

برکات و فواید تربت کربلا

 

تربت حضرت سید الشّهداء بر اساس روایات موثّق آثار فراوانی دارد، از آن جمله:

1 - طبق روایات رسیده سجده کردن بر تربت حضرت حسین علیه السلام موجب قبولی نماز است، که امام صادق علیه السلام می فرماید: السُّجُودُ عَلی تُربَة الحُسین علیه السلام يَخرِقُ الحُجبُ السَّبعة. سجده کردن بر تربت امام حسین علیه السلام هفت حجاب را از (منع قبولی آن) نماز بر می دارد.

2 - ذکر با تسبیح تربت سيّدالشّهداء برای هر ذکر چهل حسنه در نامه اعمال می نویسند، و حتّی بدون ذکر، تسبیح را در دست چرخاندن هر یک بیست حسنه دارد.

3 - هر گاه کام نوزاد را با تربت سيّد الشّهداء باز کنند مانند اکسیری که مس ‍ را به طلا مبدل میسازد و وجود نوزاد را از هر پلیدی دور نموده و محبّت اهل بیت رسول خدا(ص) را در دل او می کارد.

4 - بر لحد یعنی قبر هر ميّتی که تربت کربلا باشد از عذاب قبر رهانیده میشود.

5 - تربت کربلا بر هر درد بی درمانی شفا بخش می باشد کما اینکه بسیار تجربه شده است و در کتب مختلف ذکر گردیده است.

6 - خاک مقتل حسین بن علی علیه السلام حصن، یعنی حصار می باشد از هر آفات و هر گزندی، و هر کس آن را با خود حمل نماید، محفوظ خواهد ماند.

7 - آرام بخش تلاطم موّاج دریاهاست یعنی هرگاه دریا به تلاطم آید، و چاره از همه جا قطع گردد و کمی تربت کربلا بر آن بپاشند دریا آرام میگیرد.

8 - تربت مظلوم کربلا تحفه حوریان بهشت است آن گاه که در روز قیامت ماه و خورشیدی نیست تا نور افشانی کند و ظلمات محشر همه جا را فرا می گیرد، به دستور خداوند خاک کربلا که تربت سيّدالشّهداء علیه السلام می باشد برداشته شده و در بالای بهشت قرار داده می شود

و نور عظیمی از تربت آن حضرت همه جا را روشن می کند و همه دیدگان را خیره می سازد کما اینکه خورشید چشم انسان را می زند و کسی نمی تواند مستقیم به آن نگاه کند. [1] .
 
پی نوشتها :

[1] کشکول النور ج 1 ص 186.

منبع: داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی

شروع ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا برای رفتن به تور کربلا با ما تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: امام حسین علیه السلام , تربت کربلا, تور کربلا , ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا, کاروان زیارتی کربلا, تربت سيّد الشّهداء, تربت حضرت حسین علیه السلام , فواید تربت کربلا,

نوشته شده توسط رامش در سه شنبه 28 مرداد 1393


ثبت نام در تور کربلا شروع شد

ثبت نام در تور کربلا

علاقه مندان به زیارت کربلا دوستداران اهل بیت (س) ثبت نام برای زیارت عتبات عالیات در قالب تور کربلا شروع شد . علاقه مندان می توانند همه روزه به صورت تکی و یا گروهی ثبت نام نمایند و هر هفته طبق نظر خودشان به تور زیارتی کربلا بروند. با ما تماس بگیرید.

 

تربت کربلا و زن بدکاره

متن زیر از داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی برگرفته شده است :

 نقل است که : در زمان حضرت صادق علیه السلام زن زانیه ای بود که هر وقتی بچه ای از طریق نا مشروع می زائید به تنور می انداخت. و آنها را می سوزاند، تا این که اجلش رسید و مرد.

اقربا و خویشان او زن را غسل و کفن کردند و نماز برایش خواندند و به خاکش سپردند، ولی یک وقت متوجّه شدند زمین جنازه این زن بد کاره را قبول نمی کند و به بیرون انداخت، آن عده که در جریان دفن این زن بد کاره شرکت داشتند احساس کردند شاید اشکال از زمین و خاک باشد جنازه را در جای دیگری دفن کردند، دوباره صحنه قبل تکرار شد، یعنی زمین جسد را نپذیرفت و این عمل تا سه مرتبه تکرار شد.

 

مادرش متعجب شد آمد محضر مقدّس آقا امام صادق علیه السلام و گفت: ای فرزند پیامبر به فریادم برس... و جریان را برای حضرت بازگو کرد و متمسک و ملتجی به حضرت گردید، وجود مقدّس آقا امام صادق علیه السلام وقتی جریان را از زبان مادرش ‍ شنید متوجّه شد کار آن زن زنا و سوزاندن بچه های حرام زاده بود، فرمود: هیچ مخلوقی حقّ ندارد مخلوق دیگر را بسوزاند، و سوزاندن به آتش فقط به دست خالق است. مادر آن زن بد کاره به امام عرض کرد: حالا چه کنم. حضرت فرمود: مقداری از تربت جدّم سیدالشهداء ابی عبداللّه الحسین علیه السلام را همراه جنازه اش در قبر بگذارید زیرا تربت جدّم حسین علیه السلام مشکل گشای همه امور است مادر زن زانیه مقداری تربت کربلا تهیه نمود و همراه جنازه گذاشت، و دیگر تکرار نشد.[1] .

 پی نوشتها :

[1] کشکول النور ج 2 ص 18.

ثبت نام در تور کربلا ویژه مرداد ماه 93

 

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور زیارتی کربلا, تور زیارتی به کربلا, تربت کربلا, ثبت نام در تور کربلا , ثبت نام در تور کربلا, ثبت نام برای زیارت عتبات عالیات , ,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 27 مرداد 1393


تور کربلا - زیارت کربلا و اهل بهشت بودن

تور کربلا - زیارت کربلا

ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا مجددا از همین امروز برای دور بعدی زیارت کربلا آغاز گردید. تمام علاقه مندان و دوستداران امام حسین (ع) می توانند جهت تور کربلا هوایی با ما تماس بگیرند و از کم و کیف برگزاری تور کربلا اطلاع حاصل کنند.

مطلب زیر برگرفته از : داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی می باشد.

ابو جعفر خضرمی از حضرت امام محمّد باقر علیه السلام روایت کرده است که:

قال: سمعت یقول محمّد بن علی علیه السلام من ارادَ اَن یعلم انّه من اهل الجنّة فیعرفن حبّنا علی قلبه فان قبل فهو مؤمن و من کان لنا محبّا فلیس فلیرغب فی زیارة الحسین علیه السلام و فمن کان للحسین علیه السلام محبّا و زوّارا ما یجب لنا اهل بیت و کان من اهل الجنّة و من لم یکن زوّرا کان ناقص الا یمان. [1] .

ابو جعفر خضرمی از امام محمّد باقر علیه السلام نقل می کند که حضرت فرمودند: هر کس که می خواهد بداند از اهل بهشت است یا نه، به قلبش ‍ مراجعه کند، اگر محبت ما را قلب او قبول کرد، پس مؤمن است، و کسی که محبّ ما بود رغبت به زیارت قبر امام حسین (ع) دارد، و هر کس ‍ محب و زوّار امام حسین علیه السلام او اهل بهشت است،

و اگر محب ما و امام حسین علیه السلام بود ولی زائر قبر آن حضرت نباشد او ناقص الایمان می باشد.

 

آرزو دارم حسین جان تا شوم قربان تو

جان ندارد قابلی گردد فدای جان تو

 

آرزو دارم حسین جان تا ببینم روی تو

کاش می گشتم فدای تو در کوی تو

 

آرزو دارم حسین جان تا ببینم کربلا

ای همه هستی من بادا فدای نینوا

 

آرزو دارم حسین جان تا بپویم راه تو

روز و جویم، شوم دل خواه تو

 

 

 پی نوشتها :

[1] سفینة النّجاة ص 72 - بحار الانوار ج 10.

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: امام حسین (ع), امام حسین, تور کربلا, زیارت کربلا, ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا, تور کربلا هوایی,

نوشته شده توسط رامش در یک شنبه 26 مرداد 1393


تور کربلا ارزان تابستان 93

تور کربلا ارزان

تور کربلا زمینی بدلیل عدم امنیت لازم در عتبات عالیات فعلا برگزار نمی شود . و عاشقان ابا عبد الله الحسین می توانند از تور هوایی کربلا استفاده نمایند . تا آخر تابستان 93 هر هفته پرواز به سمت کربلا داریم تمام تور های زیارتی کربلا زیر نظر سازمان حج و زیارت می باشد :


تور كربلا ( زميني،هوايي ) ارزان قیمت با كيفيت و مناسب را مي توانيد با ثبت نام در کاروان های زیارتی کربلا تجربه كنيد . فقط کافیست که تماس بگیرید.
هر هفته تور كربلا را با بهترين گزينه هاي پيشنهادي از ما بخواهيد.
4روز كربلا _4روزنجف _2روز نجف
تور زميني كربلا :
توجه : بدلیل عدم امنیت تا اطلاع ثانوی انجام نمی پذیرد.

خدمات : 10 روز به همراه 7 روز اقامت در كربلا –پذيرايي ( صبحانه،نهار،شام ) – گشت _ ترانسفر و ليدر

 

تور کربلا ارزان تابستان 93

 


تور هوايي كربلا :
خدمات : 8روز اقامت در كربلا _ پذيرايي ( صبحانه،نهار،شام ) _ گشت _ترانسفر _ليدر
جهت كسب اطلاعات بيشتر  تماس حاصل فرمائيد.

تور كربلا-توركربلا>كربلا
تور كربلا زميني(تور كربلا زميني فعلا از ایران انجام نمی شود.)-تور كربلا زميني با اتوبوستور كربلا زميني همه روزهتور كربلا زميني بهمراه غذا – تور كربلا زميني يك هفته اقامت – تور كربلا زميني رفت و برگشت با اتوبوس هاي درجه يك – تور كربلا زميني همه روزه – تور كربلا زميني بهمراه غذا (صبحانه،نهار،شام) – تور كربلا زميني ويژه توسط سازمان حج زيارت جمهوري اسلامي ايران مي باشد.تور كربلا زميني 10 روز و يك هفته اقامت با خدمات فول برد مي باشد.
سفر به كربلا هم زيارت و هم سياحت
مهلت ثبت نام در کاروان زیارتی کربلا همه روزه
تور كربلا زميني فعلا از ایران انجام نمی شود.



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور کربلا ارزان تابستان 93, تور کربلا ارزان , تابستان 93, تور زميني كربلا , تور هوايي كربلا, ,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 24 مرداد 1393


حضرت نوح عليه السلام و کربلا

تور کربلا هر هفته

تور کربلا هر هفته با بهترین امکانات و اقامت در هتل های درجه یک کربلا و نجف . مداحی مداحان اهل بیت سخنرانی وعاظ گرامی و جلیل القدر . در باب زیارت کربلا و اهمیت و فضیلت زمین کربلا احادیث و روایات زیادی نقل شده است . که در زیر به عنوان نمونه یک مورد را که در کتاب : داستانهايي از زمين کربلا  ؛ ر- يوسفي نقل شده است را می آوریم :

در کتاب شريف المشاهد شيخ شبستري (ره)

روايت کرده که چون حضرت نوح عليه السلام کشتي را بنا نمود و صد هزار مسمار به کشتي زد تا اينکه پنج مسمار ماند حضرت نوح عليه السلام يکي از آن پنج مسمار را برداشت.

فاَ شرَقَ بِيَدِهِ وَ اَضاءَ کَما يَضئ الکَواکِبَ الدُّريه في اُفُق السَّماء.

پس آن مسمار در دست نوح روشن شد چنانکه ستاره رخشان در افق آسمان درخشنده مي شود. فتحيّر نوح فانطق الله المسمار بلسان طلق ذلق فقال انا باسم خير الانبياء محمّد بن عبّداللّه «ص» پس نوح از درخشندگي مسمار حيران شد و خداوند عالم مسمار را بنطق و تکلم آورد با زبان کشاده و فصيح عرض کرد: که يا نوح من بر اسم نامي خاتم انبياء محَّمد بن عبدالله مقرَّر شده ام و درخشندگي من از برکت اسم آن بزرگوار است.

 

15.jpg

 

پس جبرئيل نازل شد و حضرت نوح عليه السلام از جبرئيل سؤال کرد يا جبرئيل اين چه مسماري است که من هرگز مثل او را در درخشندگي نديده ام. جبرئيل گفت: اين مسمار بر اسم حضرت رسو ل اللّه (ص) است پس ‍ حضرت نوح (علي نبيّينا و آله و عليه السلام) سه مسمار ديگر از آنها را برداشت و هر يک را به طرفي از کشتي زد، و هر يک در درخشندگي مثل سابق بودند، چون نوبت مسمار پنجم رسيد حضرت نوح عليه السلام آن را برداشت و ديد فَزَهر و انارَ و اَظهَر النِداوة پس درخشان و منوّر گرديد، در دستش، و رطوبت سرخي از آن مسمار ظاهر شد، حضرت نوح عليه السلام متعجّب ماند از جبرئيل سؤال کرد! جبرئيل عرض کرد: که اين مسمار پنجم مسمار حسين عليه السلام است و بنام اوست، آنرا بجانب مسمار پدرش بزن، حضرت نوح پرسيد که اين چه رطوبت است که از اين مسمار ظاهر مي شود؟ جبرئيل عرض کرد: که اين خون است و احوالات و وقايع کربلا را به حضرت نوح عليه السلام بيان کرد و حضرت نوح عليه السلام گريست و بر قاتلين آن حضرت لعن نمود. [1] .

تور زیارتی به کربلا هر هفته

 

پی نوشتها :

[1] کشکول النور ج 1 ص 64.



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور کربلا هر هفته, تور زیارتی به کربلا, تور زیارتی, حضرت نوح عليه السلام, حسين عليه السلام ,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 23 مرداد 1393


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |