صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




مسلمان شدن سفیر اروپایی با تربت کربلا

مسلمان شدن سفیر اروپایی

داستان جالب زیر که به مسلمان شدن سفیر دول اروپایی با تربت کربلا اشاره دارد در کتاب داستانهايي از زمين کربلا  ؛ ر- يوسفي نقل شده است که به طور کامل آنرا برای شما بازگو می کنیم تا همراهان کاروان زیارتی امام حسین (ع) با جذبه بیشتری در تور کربلا شرکت داشته باشند :

در زمان شاه صفوی سفیری (که در علوم ریاضیه و نجوم مهارتی تمام داشت و گه گاهی هم از ضمایر و اسرار و اخبار غیبیه می گفت) از طرف دولت استعمارگر فرنگ به ایران آمد در آن زمان پایتخت ایران اصفهان بود وارد اصفهان شد تا که تحقیقی درباره ملت و اسلام کند و دلیلی برای آن پیدا نماید. سلطان وقتی او را دید و از خیالاتش آگاهی پیدا کرد تمام علمای شهر اصفهان را برای ساکت کردن و محکوم کردن آن شخص خارجی دعوت نمود، که از جمله آنها مرحوم آخوند ملامحسن فیض کاشانی (رضوان الله تعالی علیه) که معروف به فیض کاشی بود حضور پیدا کرد.

حضرت آخوند کاشی رو به آن سفیر فرنگی نمود و فرمود: قانون پادشاهان آن است که از برای سفارت مردان بزرگ و حکیم و دانا و فهمیده و با سواد را اختیار می کنند.

 

3.jpg

چطور شده که پادشاه فرنگ آدمی مثل تو را انتخاب کرده؟!

سفیر فرنگی خیلی ناراحت شده و بر آشفت و گفت: من خودم دارای علوم و سرآمد تمام علم ها می باشم آن وقت تو به من می گویی، من حکیم و دانا نیستم؟! مرحوم فیض کاشی فرمود: اگر خود را آدم دانا و فهمیده و تحصیل کرده می دانی بگو ببینم در دست من چیست؟

سفیر مسیحی به فکر فرو رفت و پس از چند دقیقه ای رنگ صورتش زرد شد و عرق انفعال بر جبینش پیدا شد. مرحوم کاشی لبخندی زد و فرمود: این بود کمالات تو که از این امر جزئی عاجز شدی؟ تو که می گفتی از نهان و اسرار انسانها خبر می دهم چه شد؟

سفیر گفت: قسم به مسیح بن مریم که من متوجّه شده ام که در دست تو چیست و آن تربت از تربتهای بهشت است، لیکن در حیرتم که تربت بهشت را از کجا به دست آورده ای؟!

مرحوم آخوند فیض کاشی فرمود: شاید در محاسباتت اشتباه کرده ای! و قواعدی را که در استکشافات این امور به کار برده ای ناقص بوده است، سفیر مسیحی گفت: خیر این طور نیست، لکن تو بگو تربت بهشت را از کجا آورده ای؟ مرحوم فیض فرمودند:

آیا اگر بگو یم اقرار به حقّانيّت اسلام میکنی؟! آنچه در دست من هست تربت پاک آقا سيّد الشّهداء علیه السلام می باشد. سپس دست خود را باز کرد و تسبیحی را که از تربت کربلا بود، به سفیر نشان داد و گفت:

پیغمبر اسلام (ص) فرمودند، کربلا قطعه ای از بهشت است.تصدیق سخن توست! تو خود اقرار کردی و گفتی، قواعد و علوم این حدیث من خطاء نمی کند و حدیث پیغمبر(ص) را هم در صدق گفتارش ‍ اعتراف کردی، و پسر پیغمبر ما در این تربت که قطعه ای از بهشت است، مدفون است اگر غیر این بود در بهشت و تربت آن مدفون نمی شد، سفیر چون قاطعيّت برهان و دلیل را مشاهده کرد مسلمان شد.[1] .

 پی نوشتها :

[1] دار السلام - امالی شیخ.

منبع: داستانهایی از زمین کربلا  ؛ ر- یوسفی

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تربت کربلا, مسلمان شدن سفیر اروپایی , کاروان زیارتی امام حسین (ع), تور کربلا, تور زیارتی به کربلا, تور زیارتی کربلا,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 17 شهريور 1393


ثبت نام تور کربلا پاییز 93

ثبت نام تور کربلا هوایی پاییز 93 

تور کربلا و نجف و بقاع متبرکه عراق

اقامت زایران ایرانی اهل بیت (س) در بهترین هتل های 4 ستاره نزدیک به حرم - پیاده به حرم می توانند بروند.

پرواز با پروازهای شرکت ایر باس

زمان حرکت تور زیارتی کربلا  چهارشنبه هر هفته

خدمات تور کربلا و نجف هوایی::

  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت
  • گشتهای زیارتی ویژه در صورت امنیت
  • بیمه تا سقف 126 میلیون تومان
  • با مداح و مدیر کاروان
  • اقامت5 شب در کربلا 2 شب در نجف
  • صبحانه ناهار شام
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما

تور کربلا قیمت :

در هتلهای درجه یک  با خدمات و کیفیت عالی

**شروع قیمت از 1.300.000 تومان میباشد

 

توجه داشته باشید قیمت ایام عادی با ایام ویژه تفاوت دارد

هزینه خروج از کشور 37500تومان و ورود به کشور عراق 10 دلار به عهده مسافر میباشد



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: ثبت نام تور کربلا پاییز 93, ثبت نام تور کربلا پاییز , ثبت نام تور کربلا, تور کربلا, تور زیارتی کربلا , تور کربلا قیمت, ,

نوشته شده توسط رامش در یک شنبه 16 شهريور 1393


هیچ کس را از کربلا به سوی جهنّم نمی برند

در این پست داستانی درباره فضایل کربلا برایتان بازگو می کنیم که برگرفته از کتاب داستانهایی از زمین کربلا نوشته ر- یوسفی می باشد.

 آخوند ملا محمّد کاظم هزارجریبی (رضوان الله علیه) فرمود: شنیدم از آقا میرزا محمّد شهرستانی که عالم جلیل القدری بود که بر جنازه سید بحرالعلوم نماز خواند فرمود:

من در اوایل جوانی مجاورت زمین کربلا را اختیار کرده بودم رفیقی داشتم صالح و متقی،مجاور نجف اشرف بود، از اهل خاتون آباد، اسمش حاج حسن علی بود مکرر مرا تکلیف می کرد به نجف بروم و در آنجا مجاورت نمائیم، زیرا در کربلا قساوت می آورد و مجاورت در نجف به مراتب بهتر است، تا شبی خواب دیدم در رواق حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می باشم و همان رفیقمان حاج حسن علی هم آنجا بود و بر من مجاورت کربلا را باز انکار می کرد

ناگاه دیدم آقا امام زمان - (عجل اللّه فرجه الشریف) - در رواق تشریف دارند حاج حسن علی خدمت آن حضرت عرض کرد: یابن رسول اللّه، شما اینجا تشریف دارید و مردم به زیارت شما، به سامرا می آیند. فرمود: آنجا هم هستم، پس بدست مبارک اشاره کرد بسوی ضریح و فرمود:

«بحقّ امیرالمؤمنین لا یقوّدون احد امن کربلا الی جهنّم» یعنی: به امیرالمومنین قسم که هیچ کس را از کربلا به سوی جهنّم نمی برند سپس فرمود: به شرط این که شبی را در آنجا مانده باشد من گمان کردم، مقصود حضرت از بیتوته یعنی مشغول عبادت باشد. من عرض کردم: ما شبها را می خوابیم تا هنگام طلوع آفتاب فرمود: اگر چه خوابیده باشد تا هنگام طلوع آفتاب به این جهت من هم مجاورت زمین کربلا را اختیار کردم.[1] .

 
پی نوشتها :

[1] ثمرات الحیوة ص 83.

 تور زیارتی به کربلا  با پرواز ایر باس

کارگزاران حج و زیارت

به اطلاع مشتاقان زيارت آقا ابا عبدالله الحسين مي رساند 17:36:37  با قیمت بسیار مناسب ارزان اقامت در هتل های در جه یک نزدیک به حرم مطهر امام حسین (ع) علاقه مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل نمایند.

 تور کربلا هوایی پاییز 93

 



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا هوایی, تور کربلا هوایی پاییز 93, تور زیارتی به کربلا, تور کربلا, کربلا, ثبت نام تور کربلا هوایی, ثبت نام تور کربلا هوایی پاییز 93,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 15 شهريور 1393


تور زیارتی کربلا ویژه روز عرفه ، عید قربان و عید غدیر

تور زیارتی کربلا در عرفه

در روز عرفه در کربلا باشید . این افتخاری بس عظیم است که انسان بتواند دعای عرفه را در سرزمین مقدس کربلا و در جوار حضرتش باشد. التماس دعا

در حقیقت روز عرفه، چنان مزایای ارزشمند، خصوصیات عظیم، صفات عالی و فضائل بی‌انتهایی را به همراه دارد که برشمردن و احاطه ‌نمودن بر آنها بسیار مشکل بلکه غیرممکن می‌باشد، از همه مهمتر اینکه روز عرفه عید بزرگ را برای امت مسلمان کامل فرمود، چنانکه می‌فرماید:  

… الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا…  (مائده/ ۳)

«امروز (احکام) دین شما را برایتان کامل کردم و نعمت خود را بر شما تکمیل نمودم و اسلام را به عنوان آیین خداپسند (و جاودان) برای شما برگزیدم».

 

تور زیارتی کربلا نجف عرفه عید قربان عید غدیر


کربلا نجف عرفه عید قربان عید غدیر نقد و اقساط

اعزام کاروانهای زیارتی کربلا ویژه روز عرفه 7-8-9 مهر ماه

اعزام ویژه کاروان های زیارتی عتبات عالیات عید قربان 10-9 مهر ماه 93


تور کربلا هوایی ویژه عید عدیر خم : اعزام :17-18 مهر ماه


کربلا هوایی با کلیه خدمات به صورت فول بورد



مدت زمان سفر کربلا: 7 شب و 8 روز


5 شب کربلای معلا ( جمعه شبها انشا الله کربلا خواهیم بود ) – 2 شب نجف اشرف – 1 روز زیارت مخصوص کاظمین


بیمه –بلیط رفت و برگشت هواپیما -ویزا – صبحانه نهار شام- مدیر و مداح


هتلهای اقامتی کربلا : ریحانه اهل البیت –


هتل نجف اشرف : دار البلال- جوهر النجف

مدارک خود شامل پاسپورت با حداقل 3 تا 4 ماه اعتبار + 2 قطعه عکس رنگی به عنوان بیعانه پرداخت مینمایند . 7 روز قبل از اعزام تصفیه انجام خواهد شد .

انتخاب زمان اعزام آزاد و به عهده زوار گرامی خواهد بود.

زائرینی که در شهرستانها می باشند کافی است صفحه اول و دوم پاسپورت همراه با یک قطعه عکس رنگی اسکن و ایمیل نمایند ( نیازی به حضور خود زایر برای ثبت نام نیست )

زیارتهای مخصوص و دوره همگی ان شا الله به صورت کامل برگزار خواهد شد .
امکان ارائه خدمات هتلهای vip چهار ستاره با غذای منو باز مانند هتل قصر الضیافه و یا قصر الفارس و یاسمین در کربلا و نجف وجود دارد .

امکان استفاده از شرایط اقساطی به صورت 50 درصد نقد و مابقی با ارائه چک حد اکثر تا 5 ماه وجود دارد .
برای اطلاع دقیقا از شرایط اقساطی لطفا تماس بگیرید .
کاروانهای ویژه محرم و تاسوعا و عاشورا حسینی همین طور اربعین نیز ان شا الله برگزار خواهند شد . .



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور زیارتی کربلا در عرفه, تور زیارتی کربلا , تور کربلا, تور کربلا هوایی, کربلا هوایی, کاروان های زیارتی عتبات عالیات عید قربان, کاروان های زیارتی عتبات عالیات, عید قربان,

نوشته شده توسط رامش در جمعه 14 شهريور 1393


یک دانه تسبیح با تربت امام حسین (ع)

یک دانه تسبیح با تربت کربلا

وب سایت تور کربلا مطلب زیر را به نقل از کتاب داستانهایی از زمین کربلا نوشته ر- یوسفی و برگرفته از سایت عاشورا در این قسمت آورده است . امید است که مورد قبول دوستان قرار گیرد.

شیخ طوسی قدس الله سره نقل فرموده که: حسین بن محمّد عبداللّه از پدرش نقل نمود، که گفت: در مسجد جامع مدینه نماز می خواندم مردان غریبی را دیدم که به یک طرف نشسته با هم صحبت می کردند. یکی به دیگری می گفت: هیچ می دانی که بر من چه واقع شده، گفت: نه! گفت: مرا مرض داخلی بود که هیچ دکتری نتوانست آن مرض را تشخیص ‍ بدهد تا دیگر نا امید شدم. روزی پیرزنی بنام سلمه که همسایه ما بود به خانه من آمد مرا مضطرب و ناراحت دید گفت اگر من تورا مداوا کنم چه می گویی؟ گفتم! به غیر از این آرزویی ندارم. به خانه خود رفته و پیاله ای از آب پر کرده و آورد و گفت: این را بخور تا شفا یابی من آن آب را خوردم بعد از چند لحظه خود را صحیح و سالم یافتم، و از آن درد و مرض در من وجود نداشت تا چند ماه از آن قضيّه گذشت و مطلقا اثری از آن مرض در من نبود.
 

یک دانه تسبیح با تربت امام حسین (ع)

 


روزی همان عجوزه به خانه من آمد، به او گفتم ای سلمه بگو ببینم آن شربت چه بود که به من دادی و مرا خوب کردی! و از آن روز تا به حال دردی احساس نمی کنم و آن مرض برطرف گردید.

گفت: یک دانه از تسبیحی که در دست دارم پرسیدم، که این چه تسبیحی بود، گفت: تسبیح از تربت کربلا بوده است که یک دانه از این تسبیح در آب کرده به تو دادم.

من به او پرخاش کردم و گفتم: ای رافضه (ای شیعه) مرا به خاک قبر حسین مداوا کرده بودی، دیدم غضبناک شد و از خانه بیرون رفت و هنوز او به خانه خود نرسیده بود که آن مرض بر من برگشت، و الحال به آن مرض ‍ گرفتار و هیچ طبیبی آن را علاج نمی تواند بکند، و من بر خود ایمن نیستم و نمی دانم که حال من چه خواهد شد.

در این سخن بودند که مؤذّن اذان گفت ما به نماز مشغول شدیم و بعد از آن نمی دانم که حال آن مرد به کجاست و چه به حال او رسیده است.[1] .

 

ای مهد پناه بی کسان درگاهت

ای شهد شفاء محبّت دلخواهت

 

ای تربت پاک کربلای تو حسین

درد همه را دوای درمانگاهت

 
پی نوشتها :

[1] امالی شیخ طوسی ص 258.

 




:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تربت کربلا, تربت امام حسین (ع), وب سایت تور کربلا, تور کربلا, کربلا,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 13 شهريور 1393


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |