صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی

 ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی - پیاده روی اربعین 

هر ساله میلیونها عاشق دلسوخته امام حسین ع در اربعین حسینی پیاده به سوی کربلا براه می افتند تا فیض زیارت کربلا را به صورت پیاده دریابند. این عطش بقدری زیاد است که حتی با توجه به خشونت ها و بمب گذاری های برخی منحرفان بازهم عاشقانه به سمت سالار شهیدان گام بر می دارند.

 

ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی

 

رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با فارس:

ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی از ۲۰ آبان آغاز می‌شود .

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:‌ متقاضیان اعزام به عتبات عالیات و پیاده‌روی در ایام اربعین حسینی می‌توانند از ۲۰ آبان ماه با مراجعه به تمام کارگزاری‌های سطح کشور ثبت‌نام خود را انجام دهند. خبرگزاری فارس: ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی از ۲۰ آبان آغاز می‌شود.

  سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، گفت: سامانه ثبت‌نام از زائران پیاده‌روی اربعین از 20 آبان ماه کار خود را آغاز می‌کنند و بر اساس میزان ظرفیت مرزها زائران می‌توانند به مرور ثبت‌نام خود را انجام دهند و سامانه به صورت هوشمند روز اعزام آنها را مشخص می‌کند. 

وی ادامه داد: بر اساس اعلام شورای امنیت ملی ظرفیت مرز مهران روز 10 هزار نفر، چزابه 6 هزار نفر و شلمچه 8 هزار نفر اعزام شده است که بر اساس این ظرفیت روزهای اعزام زائران مشخص و در جزو ثبت‌نام آنها اعزام می‌شود. 

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:‌ سال گذشته 500 هزار نفر در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت داشتند و امسال پیش‌بینی می‌شود حدود 700 هزار نفر در این ایام به کربلای معلی ثبت‌نام کنند.  اوحدی ادامه داد: بر اساس فتوای آیت‌الله سیستانی 4 روز قبل از اربعین حسینی و 4 روز بعد از آن به عنوان زیارت اربعین محسوب می‌شود و زائران می‌توانند ظرف این 9 روز زیارت اربعین خود را به جا بیاورند. 

وی در خصوص هزینه دریافت ویزا از کارگزاری‌های سازمان حج و زیارت گفت: هزینه اخذ ویزا 40 دلار است، بیمه و خدمات پزشکی رایگان و حق کارگزار 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین زائران می‌توانند تنها با پرداخت هزینه ویزا و حق کارگزار ثبت‌نام خود را انجام دهند و ویزای خود را دریافت کنند.

همچنین تمام کارگزاری‌های دارای مجوز در سطح کشور ثبت‌نام را از 20 آبان آغاز می‌کنند و زائران می‌توانند به تمام این کارگزاری‌ها مراجعه کنند.  رئیس سازمان حج و زیارت همچنین به موضوع اخذ ویزا در مرزها اشاره کرد و گفت:‌ ویزایی که از سوی دولت عراق در مرزها داده می‌شود، 82 دلار هزینه دارد در صورتی که ویزایی که از سوی کارگزاران داده می‌شود تنها 40 دلار هزینه دارد و سال گذشته تعداد زیادی از پاسپورت‌های زائران در مرزها گم شد و تعداد زیادی ویزای جعلی صادر شد اما متقاضیان می‌توانند با اخذ ویزا در داخل کشور به راحتی زیارت خود را انجام دهند و از تجمع در مرزها و فعالیت دلالان جلوگیری می‌شود. -



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین حسینی , ثبت‌نام زائران پیاده‌ اربعین, به سوی کربلا , کربلا , راهپیمایی اربعین حسینی, ,

نوشته شده توسط رامش در یک شنبه 25 آبان 1393


ثبت نام کربلا اربعین حسینی امسال

ثبت نام کربلا اربعین 93

قابل توجه تمام هموطنان عزیزی که عشق امام حسین ع را در دل دارند و منتظر اولین فرصت هستند برای رهسپار شدن برای زیارت کربلا . دوستداران اهل بیت که فرصت استفاده از تور کربلا ویژه عاشورا تاسوعا را از دست داده اند فرصتی باقی مانده تا دوباره بتوانید در روز اربعین حسینی فیض زیارت امام حسین ع را بدست بیاورید. نگران هزینه زیارت نباشید شما بخواهید مطمئنا خواهد شد همین الان با شماره تلفن ما تماس بگیرید. تا شرایط مسافرت به کربلا را همین حالا بفهمید.

مدت اقامت:7 شب و 8 روز

5 شب کربلا…………….2 شب نجف…………..ا روز گشت کاظمین

در هتلهای 4 ستاره درجه یک نزدیکحرم

با کیفیت و خدمات عالی

خدمات تورکربلاهوایی:ه:
اقامت 7 شب و 8 روز………………….صبحانه ناهار شام

بلیط رفت و برگشت هواپیما

گشت های اماکن زیارتی

ترانسفر فرودگاهی

.مداح. بیمه و مدیر کاروان

گشت زیارتی کاظمین و سامرا با توجه به امنیت

 

ثبت نام کربلا اربعین حسینی امسال

تور کربلا از تهران:

تاریخ اعزام: 28 ابان 93……………………5 آذر93

با پروازایرباس

 

برای رزرو  توراقساطی کربلا با  سرکار خانم جامی تماس حاصل فرمایید.

تور اقساطی کربلا ویژه  ساکنین استان تهران

▆ ▇ █ جلب رضایت مشتریان شعار ماست █ ▇ ▆


سعادت سیر گیتی

88744777 ده خط…………..

..09382561688…………خانم جامی



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: ثبت نام کربلا اربعین 93, ثبت نام کربلا اربعین , ثبت نام کربلا, تور کربلا, ثبت نام کربلا, مسافرت به کربلا, توراقساطی کربلا, زیارت کربلا,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 22 آبان 1393


سند تاریخی از باران خون در انگلستان در سال 61 هجری قمری

سند تاریخی از باران خون در انگلستان در سال 61 هجری قمری

در مجله اینترنتی آموزش خانواده ، مهکام با یک مطلب جالب درباره یک حادثه جالب و عجیب برخورد کردم که مناسب دیدم آنرا برای شما عاشقان اهل بیت علیه السلام دوباره بیاورم شاید برای تمام دوستانی که قصد عزیمت به تور کربلا و زیارت امام حسین ع را دارند جالب و خواندنی باشد.
امام حسین ع -سند تاریخی از باران خون در انگلستان در سال 61 هجری قمری

امام حسین ع -سند تاریخی از باران خون در انگلستان در سال 61 هجری قمری

   یك سند تاريخى انگليسى به صراحت نشان دهنده آن است كه در سال 61 هجرى قمري آسمان بريتانيا خون گريست.
روايات شيعه وديگر فرق اسلامى بر اين نكته هم داستان است كه شهادت امام حسين عليه السلام در روز دهم محرم الحرام سال 61 هجرى صرفاً يك حادثه معمولى در تاريخ اسلام يا تاريخ بشرى نبود، بلكه مطابق روايات اسلامى اين حادثه دردناك به عالم تكوين پيوند خورده است وزمين وآسمان وحور وساكنان بهشت بر اين حادثه اندوهگين شدند وپيامبران از حضرت آدم ابوالبشر عليه السلام تا پيامبر خاتم صلى الله عليه وآله همگى در اين واقعه به اظهار همدردى پرداختند وسالها پيش از وقوع اين حادثه جانسوز هرگاه نزد آنان از امام حسين عليه السلام ياد شده، يا از سرزمين كربلا گذشته اند، براى آن حضرت اشك ريخته اند. در زير به برخى از شواهد اين مطلب اشاره مى كنيم:
• امام صادق عليه السلام خطاب به جد بزرگوارشان امام حسين عليه السلام عرضه مى دارند:
«وضمّنَ [الله] الارضَ ومن عليها دمَكَ وثارَك؛
وخداى متعال مسئوليت خون وخون خواهى تو را بر دوش زمين وزمينيان نهاده است.
• حضرت ابراهيم ـ عليه وعلى نبينا وآله صلوات الله ـ هنگامى كه از سرزمين كربلا مى گذشت، از اسب به زمين افتاد وخون سرش براى همراهى با خون سيدالشهدا عليه السلام جارى شد.
• حضرت مهدى عجل الله تعالى فرجه الشريف خطاب به جد بزرگوارشان عرضه مى دارند:
ولطمت عليك الحور العين؛
در مصيبت تو حوران بهشتى لطمه به [صورت وسينه] مى زدند.
• در حديث شريف آمده است: نخستين كسى كه در مدينه براى شهادت امام حسين عليه السلام صدا به گريه وزارى بلند كرد «ام سلمه» همسر پيامبر صلى الله عليه وآله بود. آن حضرت شيشه اى محتوى مقدارى خاك به او دادند وفرمودند: جبرئيل به من خبر داد وگفت: هرگاه از اين خاك خون جوشيد بدان كه حسين كشته شده است.
ام سلمه اين خاك را نگاه داشت وپيش از شهادت امام حسين عليه السلام هر ساعت بدان مى نگريست. هنگامى كه ديد از آن خاك خون جوشيد، فرياد زد:
واحسيناه، وا ابن رسول الله! تمام زنان با شنيدن صداى او به گريه وزارى پرداختند ومدينه از بانگ گريه وناله پر شد.
• در برخى از احاديث تصريح شده است در روز عاشورا آسمان خون گريست. براى مثال حضرت زينب در روز عاشورا به مردم فرمودند:
أو عَجِبتم أن مَطَرت السماءُ دماً؛
آيا از اين كه آسمان خون گريسته است شگفت زده شده ايد؟
• در كتب عامه آمده است:
لما قتل الحسين اسودّت السماء وظهرت الكواكب نهاراً حتى رأيت الجوزاء عند العصر وسقط التراب الأحمر؛ راوى مى گويد:
هنگامى كه [امام] حسين [عليه السلام] به شهادت رسيد آسمان تيره وتار شد وستاره ها در روز مشاهده شدند و من ستاره جوزا را هنگام عصر مشاهده كردم. هم چنين در آن روز خاك سرخ از آسمان بر زمين پاشيده شد.
• مورخان آورده اند كه در اين روز در بيت المقدس هر سنگ را كه پشت و رو مى كردند، زير آن خون تازه مى ديدند و پديده خورشيد گرفتگى تا سه روز ادامه يافت.
روايت زير مؤيد اين معناست:
زيدبن عمر كندى به نقل از ام حيان گفت: وقتى امام حسين عليه السلام به شهادت رسيد،
تا سه روز خورشيد گرفته بود وهر كس روغن به چهره اش مى ماليد چهره اش به جاى آن كه خنك شود مى سوخت وهر سنگ را كه در بيت المقدس پشت و رو مى كردند، زير آن خون تازه مى ديدند.

سند انگليسي
اين سند تاريخى نيز اين حقيقت را تأييد مى كند. در صفحه 38 كتاب وقايع دوران انگلو ساكسون ( (THE ANGLO – SAXON CHRONICLEترجمه وويرايش ميشل اسوانتون (SWANTON MICHAEL) ـ كه در 1996 ميلادى در انگلستان به چاپ رسيده و در سال 1998 ميلادى از سوى دانشگاه Exeter در ايالت نيويورك تجديد چاپ شده است ـ چنين آمده است:
685
.Here in Britain there was Bloody rain, and milk and butter were turned to blood

معناى عبارت فوق چنين است:
در سال 685 ميلادى اين جا در بريتانيا آسمان خون باريد وهر جا شير يا كره خوراكى بود تبديل به خون شد يا رنگ آن سرخ گرديد.
اگر زمان ياد شده (يعنى سال 685 ميلادى) را به سال هجرى تبديل كنيم، اين زمان با سال 61 هجرى قمرى مطابق خواهد بود؛ يعنى همان سالى كه سيد وسالار شهيدان وآزادگان حضرت ابا عبدالله الحسين عليه السلام به همراه اصحاب وخاندانش به شهادت رسيدند.

برگرفته از مجله اینترنتی آموزش خانواده ، مهکام



:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: مجله اینترنتی آموزش خانواده, مهکام, تور کربلا, امام حسین, عاشورا, روز عاشورا, امام حسين عليه السلام,

نوشته شده توسط رامش در یک شنبه 18 آبان 1393


شفای مریضان با تربت مقدس کربلا

تربت پاک کربلا

در متن زیر داستانی از شفای مریضان به واسطه تربت پاک کربلا و خاک مدفن امام حسین (ع) را که در سایت عاشورا دیدم را در این وبسایت تور کربلا برایتان دوباره نقل می کنم تا شما هم مستفیض شوید.

شيخ اجل ، ابن قولويه ، استاد شيخ مفيد رحمه الله در كتاب كامل الزيارة به اسناد خود از محمد بن مسلم روايت كرده كه گفت : به مدينه رفتم و بيمار شدم . حضرت امام محمد باقر عليه السلام مقدارى آشاميدنى در ظرفى كه دستمال بالاى آن بود، به وسيله غلام خود برايم فرستاد و گفت : «اين را بخور كه امام على عليه السلام به من امر فرموده است كه بر نگردم تا اين دارو را بياشامى»

چون گرفتم و خوردم شربت سردى بود در نهايت خوش طعمى و بوى مشك از آن بلند بود.

پس غلام گفت : «حضرت فرمود چون بياشامى به خدمتش بروى»

 

من تعجب كردم كه گويا از بندى رها شدم . برخاستم به در خانه آن حضرت رفته ، رخصت طلبيدم . حضرت فرمود: «صحّ الجسم فادخل : بدنت سالم شده داخل شو»

گريه كنان داخل شدم و سلام كردم . دست و سرش را بوسيدم . فرمود: «اى محمد! چرا گريه مى كنى ؟»

عرض كردم : «قربانت گردم مى گويم بر غربت و دورى راه از خدمت شما، و كمى توانايى در ماندن در ملازمت شما كه پيوسته به شما بنگرم »

فرمود: «اما كمى قدرت ، خداوند تمام شيعيان و دوستان ما را چنين ساخته و بلا به سوى ايشان گردانيد؛ امّا غربت تو، پس مؤمن در اين دنيا در ميان اين خلق منكوس غريب است ، تا از اين دار فنا به رحمت خداوند برود و در بعد مكان به حضرت ابى عبداللّه الحسين عليه السلام تأ سّى كن كه در زمينى دور از ما در كنار فرات است و اما آنچه از محبت قرب و شوق ديدار ما گفتى و بر اين آرزو و توانايى ندارى ، پس خداوند بر دلت آگاه است و تو را بر اين نيت پاداش خواهد داد».

بعد فرمود: «آيا به زيارت قبر حسين عليه السلام مى روى ؟»

گفتم : «بلى با بيم و ترس بسيار.»

فرمود: «هر قدر ترس بيشتر است ثوابش بزرگتر است و هر كس در اين سفر خوف بيند از ترس روز قيامت ايمن باشد و با آمرزش از زيارت بر گردد»

بعد فرمود: «آن شربت را چگونه يافتى ؟»

گفتم : «گواهى مى دهم كه شما اهل بيت رحمتيد و تو وصى اوصيايى . هنگامى كه غلام شربت را آورد، توانايى نداشتم كه بر پا بايستم و از خودم نااميد بودم و چون آن شربت را نوشيدم چيزى از آن خوش بوتر و خوش ‍ مزه تر و خنك تر نيافتم . غلام گفت : مولايم فرمود بيا؛ گفتم : با اين حال مى روم هر چند جانم برود و چون روانه شدم گويا از بندى رها شدم . پس ‍ سپاس خداى را كه شما را براى شيعيان رحمت گردانيده است »

فرمود: «اى محمد! آن شربت را كه خوردى از خاك قبر حسين عليه السلام بود و بهترين چيزى است كه من به آن استشفا مى نمايم و هيچ چيزى را با آن برابر مكن كه ما به اطفال و زنان خود مى خورانيم و از آن خير بسيار مى بينيم »

فرمود: «شخصى آن را بر مى دارد و از حائر بيرون مى رود. آن را در چيزى نمى پيچد، پس هيچ جن و جانورى و چيزى كه درد و بلايى كه داشته باشد نيست ، مگر آنكه آن را استشمام مى كند و بركتش برطرف مى شود و بركتش ‍ را ديگران مى برند و آن تربت كه به آن معالجه مى كنند نبايد چنين باشد و اگر اين علت كه گفتم نباشد، هر كه آن را به خود بمالد يا از آن بخورد البته در همان ساعت شفا مى يابد و نيست آن مگر مانند حجرالاسود كه نخست مانند ياقوتى در نهايت سفيدى بود و هر بيمارى و دردناكى خود را بر آن مى ماليد در همان ساعت شفا مى يافت و چون صاحب آن دردها و اهل كفر و جاهليت خود را بر آن ماليدند سياه شد و اثرش كم گرديد»

 

عرض كردم : «فدايت شوم آن تربت مبارك را من چگونه بردارم ؟»

فرمود: «تو هم مانند ديگران آن تربت را بر مى دارى ، ظاهر و گشوده و در ميان خرجين در جاهاى چركين مى افكنى پس بركتش مى رود»

گفتم : «راست فرمودى»

فرمود: «قدرى از آن به تو مى دهم ، چطور مى برى ؟»

عرض كردم : «در ميان لباس خود مى گذارم »

فرمود: «به همان قرارى كه مى كردى برگشتى . نزد ما از آن هر قدر كه مى خواهى بياشام و همراه مبر كه براى تو سالم نمى ماند»

آن حضرت دو مرتبه از آن به من نوشانيد و ديگر آن درد به من عارض ‍ نشد.

 

منبع : كرامات امام حسين ، مصطفى اهوازى : ص 52. گناهان كبيره ، ج 2، ص 346. داستانهاى حسين ، ميررضا حسينى : ص 69.

 


:: موضوعات مرتبط: فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا ، ،
:: برچسب‌ها: تربت پاک کربلا, تربت کربلا, امام حسین (ع) , وبسایت تور کربلا, تور کربلا, زيارت قبر حسين عليه السلام, كرامات امام حسين,

نوشته شده توسط رامش در جمعه 16 آبان 1393


ثبت نام کربلا 94 - ثبت نام خارج از نوبت

ثبت نام کربلا 94

کربلا یعنی عشق یعنی عطش کربلا یعنی تمام دنیا در برابر تمام آخرت کربلا یعنی شهادت یعنی از مرگ نهراسیدن کربلا یعنی گذشت از زندگی خود برای خدا برای جاودانگی دین خدا . ثبت نام کربلا برای سال 94 شروع شد از همین امروز می توانید نوبت و زمان زیارت کربلا را با انتخاب خودتان مشخص کنید.
"شهید سید مرتضی آوینی"
عالم همه در طواف عشق است و دایره‌دار این طواف، حسین(ع) است.

»»» تاریخ اعزام:
(تاریخ دقیق متعاقباً اعلام می‌گردد)
 
»»» زمان ثبت نام:

همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 17:00 الی 19:30
 
»»» هزینه ثبت نام:

5/000/000 ریال بصورت پیش پرداخت.

نحوه پرداخت: واریز مبلغ فوق با هماهنگی در واریز با آژانس مسافرتی
 
»»» مدارک لازم جهت ثبت نام:
ـ اصل و کپی گذرنامه(گذرنامه تا آخر سال 94 اعتبار داشته باشد)
-  کپی کارت ملی
ـ کپی شناسنامه
- دو قطعه عکس 3 × 2 پشت سفید - مطابق با عکس گذرنامه

 

ثبت نام کربلا هوایی-ثبت نام برای کربلا در زمستان- ثبت نام کربلا فوری - ثبت نام برای کربلا در پاییز- ثبت نام هوایی کربلا برای محرم - ثبت نام کربلا براي عاشورا - ثبت نام كربلا فوري محرم  - ثبت نام فوری کربلا - پرواز نجف محرم  - تور کربلا محرم - ثبت نام کربلا برای محرم - ثبت نام کربلا محرم- ثبت نام تور کربلا محرم  - تور کربلا ویزه محرم - ثبت نام کربلا هوایی ویژه محرم - ثبت نام اینترنتی برای کربلا زمینی محرم - ثبت نام نجف اشرف - تور کربلا هوایی محرم - کربلا هوایی محرم - نتايج قبولى ارتش درجه دارى - تور کربلا محرم  - كربلا فوري ثبت نام - کربلا محرم ثبت نام - ثبت نام عتبات وعاليات دانشجويي محرم - ثبت نام کربلا در ایام محرم - ثبت نام كربلا براي پياده روي عاشوراي در كرج - ثبت فوري برای كربلا - تور زیارتی کربلا محرم  - برای ثبت نام کربلا برای عاشورا - ثبت نام اینترنتی کربلا برای محرم - کربلا اربعین ثبت نا م - قیمت تور کربلا محرم - تورکربلا محرم - ثبت نام کربلا برای محرم - اس ام اس توركربلا - تور كربلا در محرم - ثبت نام کربلا برای عاشورا - محرم در کربلا تور - تور کربلا اربعین  - قیمت کربلا هوایی محرم  - تورهای کربلا پیاده - تور هوايي كربلابراي اربعين - كربلا فوري - ثبت نام کربلا برای اربعین فوری - تور كربلا فوري هوايي - تور سوریه وکربلا همزمان - ثبت نام کربلا نوروز 94 - ثبت نام کربلا 94- ثبت نام کربلا - ثبت نام کربلا در محرم 94- ثبت نام برای کربلا محرم 94 - تور کربلا برا عاشورا.رفت هوایی برگشت زمینی - ثبت نام کربلا محرم



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: زیارت کربلا, تور کربلا, ثبت نام کربلا, تبت نام کربلا 94, کربلا, ثبت نام کربلا هوایی,

نوشته شده توسط رامش در پنج شنبه 15 آبان 1393


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |