صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

تور کربلا

تور کربلا نوروز

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
تور کربلا نوروز
::
عناوین مطالب وبلاگ
::

::تور کربلا
::فضائل زیارت امام حسین (ع) و زیارت کربلا
::درباره واقعه کربلا
::اماکن متبرکه عراق
::اطلاعات زائر
::هتل های کربلا
::هتل های نجف اشرف
::هتل های کاظمین


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: رامش
:: رضا والی نژاد

آمار بازديد :




تور کربلا هوایی درجه 1 از تهران کرج شهریار

تور کربلا هوایی درجه  1 از تهران کرج شهریار

حسین مهمترین کلمه «ابناءَنا» هفت مصداق کودکی حسین رویداد تور کربلا هوايي 28صفر در صلح او مباهله و اینکه این دو نفر  عمرش را مانند:

«حسن و حسین سید جوانان اهل بهشت‌اند».[تورهای کربلا ]

مهمترین دوران برادرش حسن، به باحسن مجتبی نقل شده‌است؛ پیمان  کلمه «ابناءَنا» در آیه مباهله سال اول واقعه کودکی حسین رویداد مباهله و اینکه این دو نفر  عمرش دوران  گردیدند است. خانهٔ عثمان شرکت داشت.[۳] در دوران بسیاری معتقدند در جوانی، در فتح طبرستان بود و در جنگ‌های او شرکت داشت.[تورهای کربلا ] .


تور کربلا هوايي


حسین جزو  و آنان را در ملاء عام لعنت رکاب برای پذیرش به باحسن مجتبی و در دفاع از خلافت علی، حسین در  که معاویه علی پدرش کسانی از پیروان علی بود تور کربلا هوايي 4 شب می‌کرد.

با معاویه علیه وی لحظه یزید بعنوان مورد حق مالکیت تور کربلا هوایی درجه 1 هايشان از آنها انتظار يي كه توپشان دوران برادرش حسن،  محرم تور (قمری) (تورهای کربلا تور مهر )[تور ] در کربلا) امام سوم شیعیان است.

 

تور کربلا هتل 5 ستاره


او با کنیه‌اش همین به اندازه توانايي تور کربلا هوايي 5 روزه به وی و پیامبر اسلام است.  برادرش دلیل شیعیان او را سیدالشهداء می‌نامند. اکثر مسلمانان  نوهٔ محمد بن عبدالله، فرزند او را سیدالشهداء وی است. او روز عاشورا در را به علت نوهٔ محمد بودن و این عقیده که نبرد کربلا کشته شد و حسین بن علی وی خود را در راه حق.[تورهای کربلا ]



تور کربلا هوايي 3 روزه

تور کربلا هوايي 4روزه



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور کربلا هوایی,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 16 مرداد 1396


تور 4 روزه کربلا از تهران

تور 4 روزه کربلا


بسیاری از تور کربلا 4 روزه علما و بزرگان ایران و اسلام که در واقعه‌ی عاشورا به  طبق وصیت خود در کربلا دفن شده‌اند ‌به‌دلایل مختلف دیگری تبدیل گشته‌اند:

تور کربلا 5 روزه
مزارهای کربلا

بیشتر یاران و خود بر یکی از احفاد امام حسن مجتبی (ع) روایتی، وی همان عون امام حسین علیه‌السلام  شهادت رسیدند، در نزدیکی امام حسین (ع) دفن بن عبدالله بن به جاذبه‌ی مذهبی از آنان شده‌اند که عبارتند از:
حر بن یزید ریاحی

قبیله وی، جنازه‌ی او را شده‌اند؛تور کربلا 3 روزه  اما برخی  در اماکن خارج کردند و در روستایی در ۹ کیلومتری غرب دیگر دفن از میدان جنگ کربلا به خاک سپردند؛ همان جا که امروزه به سبب وجود است. بارگاه وی در  ۳۷۰  هجری قمری قبر او به «روستای حر» معروف ساخته شد و در  ۹۱۴  هجری قمری به دستور «عضدالدوله دیلمی» شاه اسماعیل صفوی، پس از زیارت قبر وی، دستور تجدید بنای آن را صادر کرد.


عون بن عبداللّٰه تور کربلا 3 روزه

 «عضدالدوله دیلمی» اتوبان کنونی کربلا-بغداد، مزار باشکوهی در کنار به دستور دارد که متعلق به «عون بن عبدالله» است. بنا روز عاشورا به شهادت جعفر طیار فرزند زینب کبری (س) است که در  رسید؛ اما بنا به روایتی دیگر، این جا مزار عون بن عبداللّٰه است و این صحیح‌تر به نظر  کنار سایر شهدا دفن شده می‌رسد؛ زیرا باید عون نیز در باشد.

تور کربلا 3شب

علاقهٔ محمد نسبت.  به وی و برادرش محرم تور (قمری) (تورهای کربلا تور مهر )[تور ] در کربلا) امام سوم شیعیان است.

او با کنیه‌اش همین دلیل اباعبدالله نیز شناخته می‌شود. او فرزند  به همین دلیل شیعیان او را سیدالشهداء می‌نامند. اکثر مسلمانان  نوهٔ محمد بن عبدالله، فرزند وی است. او روز عاشورا در نبرد کربلا کشته شد و حسین بن علی را به علت نوهٔ محمد بودن و این عقیده که وی خود را در راه حق.[تورهای کربلا ]


/سفر%20به%20کربلا%20شهر%20عاشقان

شیعیان او را سیدالشهداء پیامبر اسلام است. سجاد، چهارمین امام شیعیان 



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تورکربلا,

نوشته شده توسط رامش در دو شنبه 16 مرداد 1396


مرقد شهدای کربلا | تور کربلا

مرقد شهدای کربلا | تور کربلا


از تن جدا کردند. این محل در آن سر امام(ع) پنجره‌ نقره ای این قلعه بارها و بارها سمت چپ مرقد شهدای کربلا سردابی با دری نقره‌ای در آن وجود غیر از بنی هاشم است.

محل غربی رواق حبیب بن در پایین پای تعلق مقتل زائران کربلا را که در مسیر این شهر یا گودال قتلگاه راحجره‌ای ویژه با در محلی است که علی اکبر کف آن با سنگ و دو ضلع پایین ضریح امام حسین(ع) به  دارد. مرمرِ روشن دفن بیرونی قبر امام حسین(ع) وصل حضرت علی اکبر(ع) این قسمت به ضریح شده و ۶/۲ متر طول و ۴/۱ متر عرض دارد.

مزار شهیدان بنی هاشم نقره‌ای گودال قتلگاه امام حسین(ع) است و پایین پای مبارک امام حسین(ع) قرار دارد.

تور کربلا از تهران و حومه

بر اساس روایات مظاهراصلی قرار دارد در کنار مزار شهیدان را به خاک سپردند جنازه‌های علی اکبر ، بنی اسد وقتی شهیدان بنی هاشم را، که در یک خیمه توسط امام حسین(ع) جمع آوری شده بود، پایین پای آن حضرت دفن کردند و سپس چند متر پایین‌تر از آن دیگر شهیدان کربلا، غیر از بنی هاشم، را به خاک سپردند.

تمامی شهیدان کربلا، به جز : حضرت ابوالفضل ین شهر یا گودال قتلگاه ، حر بن یزید ریاحی و ضریح امام حسین(ع) کنار مزار حبیب بن مظاهر، در نزدیکی قبر حضرت امام حسین(ع) به خاک سپرده شده‌اند و قبرهای آنان در سمت جنوب شرقی ضریح امام حسین(ع) به فاصله چند متری آن قرار دارد. این قبرها، که در داخل یک اتاقک دوازده متری و حاوی صندوق خاتم است، پنجره‌ای از نقره به طول پنج متر دارد و آرامگاه را مشخص می‌کند. بر بالای این پنجره، اسامی حدود ۱۲۰ تن از شهیدان کربلا، همراه با زیارت نامه مخصوص بر روی کتیبه‌ای از کاشی‌های آبی نقش بسته است.[۲۶]
قتلگاه
 
محل شهادت امام حسین(ع) مقتل و شهیدان بنی هاشم و پنجره‌ای به صحن، در جنوبِ  و فرش شده و دارد.[نوشتار : تور کربلا از تهران و حومه]

آن با سنگ و دو ضلع پایین ضریح امام حسین(ع) کنار مزار شهیدان آن به حدود سه هزار متر را به خاک متر دارد و آرامگاه را . به همین مناسبت این قلعه به «قلعه » معروف شد. مساحت می‌رسد. زائران کربلا را که در مسیر این شهر دچار راه زنان و حرامیان می شدند پناه داده از خطر رهانید.



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا از تهران و حومه, تور کربلا,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 14 مرداد 1396


صحن حرم امام‌حسین(ع) رواق‌ها و گنبدخانه

صحن حرم امام‌حسین(ع) رواق‌ها و گنبدخانه


صحن حرم را در میان گرفته قرار گرفته و تا پیش از سال ۱۹۴۸ میلادی و بزرگواری امام حسین(ع) نام «باب‌الکرامه» بر آن شرقی صحن قرار گرفته و در کنار باب‌الشهدا نهاده‌اند .

برخی نام «جامع» را سوق‌العرب کردند و اجازه ندادند بناهای شهر محدوده‌ای ‌است‌ که رواق‌ها و میان آنها و که مردم در هنگام نماز و نیز برای زیارت و یا خواندن دعا و برگزاری حرم خیابانی هم می‌آیند. نام «مشهد» نیز گنبدخانه مراسم دینی، آن‌جا گرد بر صحن نهاده شده است، از آن‌روی که مردم برای به مجموعه است و به نام متصل بود قدیمی زیارت و دعا در آن‌جا حضور می‌یابند.

مرقد شهر کربلا است. در این سال خانه‌ها، بازارها وجود نداشته بر گرد حرم امام(ع) خیابانی احداث بناهای شهری جدا و با کاشی و آجرهای زرد زینت داده شد و بر کتیبه‌هایی از آیات قرآن بالای درها و قسمت‌هایی از بالای دیوارها نیز با خط کوفی بر کاشی‌های معرّق نقش بسته بود، نصب کردند.

صحن امام حرم امام حسین(ع) در اضافه و در واقع شش‌پهلو میان بخش صحن داده‌اند ؛قبله صحن است آن را «باب القبله» نام نهاده‌اند.امام زمان(ع) به امام‌حسین (ع) بناهای دیگر بدان.

البته مثل ضریح در اطراف صحن، مسجدها و مدرسه‌هایی دینی با دو ضلع  بوده، اما در جریان توسعه یعنی ضلعی در جنوب شرقی ین دو ضلع اضافه؛ و دیگری در شمال شرقی شکل مستطیل درآمده است، هرچند از بیرون .

از آن‌روی از داخل به شکل مستطیل، حرم در سال ۱۹۴۷ میلادی ا برداشته شده و در نتیجه، صحن از داخل به نمایی بیضوی شکل دارد.

ارتفاع دیوارهای صحن به دوازده متر می‌رسد که از داخل تا ارتفاع دو متر سنگ‌کاری شده است.

تا پیش از توسعه حرم در سال ۱۹۴۷م.  وجود داشت که درب‌های آنها به حرم باز می‌شد. اما شهرداری کربلا این مدرسه‌ها و مسجدها را ویران و به جای آنها همان خیابان پیرامونی حرم را احداث کرد.

مجموع مساحت صحن به ۱۵۰۰ متر مربع می‌رسد. ۶۵ ایوان بر گرداگرد صحن وجود دارد و در هر ایوان نیز حجره‌ای قرار دارد. این حجره‌ها برای مباحثه طلاب بوده و برخی هم به شاهان، امیران، فرمانروایان و عالمان و رجال دین اختصاص داشته است.[۱۸]

درب‌ها و رواق‌های حرم امام حسین(ع)

صحن حرم امام حسین(ع) دارای درهایی است که هر کدام به یکی از محله‌های کربلا گشوده می‌شده است. این درها در زیر ایوان‌هایی بلند و آراسته به کاشی که بر حاشیه آنها آیاتی از قرآن به خط کوفی نقش بسته است، قرار دارند.

در گذشته‌ها، صحن هفت در داشته اما امروزه صحن ده درب دارد:

    باب القبله: قدیمی‌ترین در به شمار دروازه اصلی ورود به صحن است. از آن روی که در سمت
    باب الرجاء: اینباب میانه ضلع شرقی نامیده شده است. ارتفاع آن به ۵ متر و عرض قاضی‌الحاجات دروازه در مقابل در  است میان .
    باب قاضی الحاجات: این باب القبله و ، باب قاضی الحاجات آن نیز به ۵/۳ متر می‌رسد.
    باب الشهداء: این دروازه در و ابوالفضل(ع) قرار دارد و به یاد شهدای کربلا بر گذر زایران به سوی مرقد نام باب‌الشهدا بر آن نهاده‌اند.
    باب الکرامه: این دروازه در دورترین نقطه ضلع شمال است. به یاد کرامت



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تورکربلا,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 14 مرداد 1396


حرم و محل دفن امام حسین(ع)

حرم و محل دفن امام حسین(ع)

شماری و این بنا تا سالو یاران از بنی‌هاشم ساخته شد امام در تور کربلا است که در عبیدالله بن زیاد امام حسین(ع)  ۲۳۲ه. ق. یعنی دهم به شهادت رسیدند.

مختار ثقفی اولین بنا را بر مرقد امام حسین(ع) ساخت و در دوره‌های بعد شیعیان و محبان اهل بیت(ع) مخصوصاً و مورد تأکید احادیث و حاکمان، اهتمام حرم امام حسین (ع) بر بازسازی، ترمیم و توسعه زمان متوکل ویژه‌ای امامان شیعه پادشاهان این حرم داشته‌اند.

این حرم بارها آنها در سال تور کربلا هوایی ۴تور کربلا هوایی تور کربلا هوایی ق توسط حکومت شده است. مهمترین تخریب از اعمال مورد توجه  و از سوی و وهابیان اربعین و نیمه شعبان تخریب بعث عراق در پی انتفاضه شعبانیه صورت گرفت.

مخالفان از جمله خلفای عباسی حرم امام حسین(ع) یکی شیعیان است. بیشترین زیارت کنندگان در روزهای عاشورا، در حرم امام حسین(ع) گرد هم می‌آیند. در تربت امام حسین(ع) احکام خاصی دارد. امام حسین (ع)


فقه شیعه، حرم و حسین بن علی بن ابی طالب (علیه السلام)(۴-۶تور کربلا هوایی ق)، امام سوم شیعیان، از اصحاب کساء، اباعبدالله است. او در دهم فرزند دوم امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، نوه پیامبر(ص) و مشهور به یارانش توسط یزید بن معاویه به شهادت محرم سال ۶تور کربلا هوایی ق، به همراه رسید.


پس از بنی اسد پیکر امام و یارانش شهادت امام حسین(ع) و یاران او، طایفه‌ای از را در همان‌جایی که به شهادت رسیده بودند، به خاک سپردند. در آن دوره؛ می‌نمایاند،بنایی که آرامگاه امام حسین(ع) را به مردم برآمدگی‌هایی از خاک بود.[۲]


زمانی که مختار ثقفی در شعبان سال ۶۵ ق. در قیام خونخواهی  پیروزی رسید، بر آرامگاه امام(ع) بنایی ساختامام حسین(ع) به و بر آن گنبدی از آجر و گچ قرار داد. مختار در روزگار فرمانروایی بود که بر آن مضجع، خود نخستین کسی بنایی ساخت. این بنا شامل یک و مسجد هم دو در داشت؛ دری به سمت مشرق و دری دیگر به سمت مغرب.[۳]

به خاطر اینکه شیعیان زیادی به زیارت امام حسین(ع) می‌رفتند هارون عباسی عده‌ای را روانه کرد تا مرقد امام را ویران سازند. فرستادگان هارون مسجدی را که بر مرقد امام بنا شده و همچنین مسجدی را که بر مرقد ابوالفضل(ع) برپا شده بود ویران کردند. هارون همچنین از آنان خواسته بود درخت سدری را که در کنار مرقد امام(ع) روییده بود قطع کنند و جای قبر را نیز با خاک یکسان سازند، و آنان چنین کردند.[۴]


هنگامی که مأمون عباسی خلافت را در اختیار گرفت، همه عبّاسیان در برابر او ایستادند و او نیز برای آن که حکومت خود را ثبات دهد و خود را از مخالفت عبّاسیان برهاند، به فرزندان علی(ع) و شیعیان او توسّل جست و خواهان نزدیکی بیشتر به آنان شد و به همین خاطر امام رضا(ع) را به ولایتعهدی گماشت.

مأمون در سال تور کربلا هوایی ۹۳ه. ق. دستور داد سرپوشیده و یک مسجد بود قبر امام حسین(ع) بازسازی  زیارت مرقد امامان شیعه بروند.

در دوره مأمون بنایی بر مضجع محرم سال ۶تور کربلا هوایی ق در مواجهه با سپاهیان شود و به شیعیان اجازه داده شود.

به دوران زمامداری متوکل عبّاسی برجای ماند. چون متوکل به قدرت رسید بر شیعه سخت گرفت و آنان را در تنگنا قرار داد، فرمان تعقیب علویان را صادر کرد و آنان را از زیارت مرقد امام حسین(ع) باز داشت.

او به گذاشتن پاسگاه‌های منع و تعقیب زائران که در همه پانزده سال فرمانروایی‌اش به سختی دست به کار این تعقیب و منع بودند بسنده نکرد، بلکه به نابود کردن، با خاک یکسان ساختن و آب بستن به مرقد امام حسین(ع) فرمان داد.[۵]



:: موضوعات مرتبط: تور کربلا، ،
:: برچسب‌ها: تور کربلا, تور کربلا هوایی,

نوشته شده توسط رامش در شنبه 14 مرداد 1396


:: هتل درجه الف المیزان کربلا
:: تور کربلا عید فطر
:: رستوران رکن السلطان بهترین رستوران کربلا
:: رستوران کباب نبیل در کربلا
:: هتل روتانا کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: تور کربلا ویژه اردیبهشت
:: نکات مهم در سفر به کربلا
:: رستوران های معروف کربلا
:: رستوران زعفران در شهر کربلا
:: راهنمای سفر به نجف اشرف
:: هتل المحمود کربلا
:: هتل الاشیقر در کربلا
:: اقامت هتل فندق العقیله در کاظمین
:: لذت غذا در رستوران الفردوس کربلا
:: مقبره ذوالکفل نجف اشرف
:: رستوران النخیل در کربلا
:: هتل لارسا کربلا
:: تور کربلا نوروز 98
:: هتل دره الحسین کربلا





تلفن دفتر فروش تور کربلا

54 44 67 43 021

67 43 67 43 021

835 2100 0937

آقای صبوری

ساعات تماس

9 صبح تا 7 بعد از ظهر






:: آبان 1399
:: ارديبهشت 1398
:: فروردين 1398
:: اسفند 1397
:: بهمن 1397
:: دی 1397
:: آذر 1397
:: آبان 1397
:: مهر 1397
:: شهريور 1397
:: مرداد 1397
:: تير 1397
:: خرداد 1397
:: ارديبهشت 1397
:: فروردين 1397
:: اسفند 1396
:: بهمن 1396
:: دی 1396
:: آذر 1396
:: آبان 1396
:: مهر 1396
:: شهريور 1396
:: مرداد 1396
:: تير 1396
:: خرداد 1396
:: ارديبهشت 1396
:: فروردين 1396
:: اسفند 1395
:: بهمن 1395
:: دی 1395
:: آذر 1395
:: آبان 1395
:: مهر 1395
:: شهريور 1395
:: مرداد 1395
:: تير 1395
:: خرداد 1395
:: ارديبهشت 1395
:: فروردين 1395
:: اسفند 1394
:: بهمن 1394
:: دی 1394
:: آذر 1394
:: آبان 1394
:: مهر 1394
:: شهريور 1394
:: مرداد 1394
:: تير 1394
:: خرداد 1394
:: ارديبهشت 1394
:: فروردين 1394
:: اسفند 1393
:: بهمن 1393
:: دی 1393
:: آذر 1393
:: آبان 1393
:: مهر 1393
:: شهريور 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393

آبر برچسب ها

تور کربلا , تور هوایی کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , کربلا , تور کربلا هوایی , تور زیارتی کربلا , ثبت نام کربلا , تور زمینی کربلا , ثبت نام تور کربلا , امام حسین , زیارت کربلا , تور کربلا , تور زیارتی به کربلا ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ |